marți, 8 februarie 2011

Ram 1500 upgrade - outside

Am montat raportul 4.88 si in puntea spate.
From 03.02

From 03.02

Dupa cum am zis pentru spate cel mai mare raport existent pe piata aftermarket este 4.88:1. Noi am fi vrut 5.12 dar totusi motorul 5.9 Magnum trage destul de ok si asa de rotile BFG 40x14.5.
Apoi am montat si rotile spate si am iesit afara sa vedem cum ( si cat de sus) stam:
From 08.02

From 08.02

From 08.02

Am facut si o proba pe asfalt. Deja masina se poate conduce pe drum, BFG-urile radial fiind superioare fara comparatie (pe asfalt) Bogger-elor.
In urmatoarea etapa vom fabrica pe spate, unde suspensia este un SPOA cocotat pe niste blocuri enorme, o bara panhard si un antiwrap. Mai ales ca in puntea spate este instalat (10x Ori) un Detroit Locker care face minuni pe asfalt cand esti incaltat cu 40-uri.

Niciun comentariu: