duminică, 27 februarie 2011

Ca la carte - partea 1

Zilele astea construim pentru un client(Nasu Mare) o structura completa, pentru al sau Patrol. Masina a fost deja taiata si dezechipata pana la stadiul de reconstructie unde intervenim noi. De data asta ne vom ocupa strict de tubulatura.
De curand a aparut in regulamentul pentru concursuri o sectiune referitoare la rollcage-uri, care spune ca acestea trebuie sa se se situeze numai in interior. Din cauza acestei noi reguli, clientul a dorit sa facem toata structura in interiorul masinii, desi cel mai probabil aceasta va fi incadrata la tubulare.
De ce toate rollcage-urile trebuie sa fie interioare de acum inainte ma depaseste complet, dar probabil cei care fac regulamentul stiu mai bine.
Intr-un rollcage interior de Patrol incape fara probleme un Samurai, iar intr-un Samurai cu rollcage interior nu mai incape nimeni, dar probabil cei care fac regulamentele nu s-au suit vreodata intr-unul.
In opinia mea, atat timp cat se respecta elementele de siguranta ale unui rollcage , situarea lui in interior sau exterior nu are vreo importanta, dar probabil ca sunt altii care stiu mai bine.
Revenind la Patrol, sa vedem ce s-a construit pana acum:
From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

Pentru partea din spate am optat pentru un aspect mai rally care se potriveste Patrolurilor..
From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

From 27.02

Niciun comentariu: