joi, 4 iunie 2009

Rewind

In ultima vreme nu prea ne-am mai ocupat de blog. Ce-i drept nici timp nu a prea fost(de poze??) este si concurs la Mures si ceva masini au trebuit gatate repejor. Am facut totusi cateva cadre cu zuki-uri care au trecut pe la noi zilele astea. Sa aruncam un ochi:
facem un rollcage pentru Adi kamikaze , care la Bucovina, la primul lui concurs a iesit pe 3 (bravo!!!!). Cum are talpa grea si a pus deja masina pe o parte la iesiri . i s-a facut un rollcage combinat interior/exterior..
From 04.06

From 04.06

From 04.06

From 04.06

A mai trecut un Samurai care a vrut o placa de troliu si atat. nu am rezistat si am mai sudat 2 tzevi(mici) de ea.
From 04.06

From 04.06

Samuraiul d-lui Niculescu a mai trecut si el pe la noi pentru o mica revizie. Incaltat cu jantele intoarse si vopsite galben ORR, parca arata mai bine ca niciodata...
From 04.06

From 04.06

Am facut o bara fata si la Marele Cotetz Alb. Cat a stat la noi am pus di niste cercei mai lungi si l-am mai inaltat 5 cm . Arata mai bine parca..
From 04.06

From 04.06

From 04.06

si Samuraiul cu flori a trecut si el. merita mentionat pur si simplu pentru ca e singurul cu asa multe flori:)
From 04.06

Niciun comentariu: