vineri, 22 mai 2009

RUbik VII -final preview

Dupa cateva zile de tras am reusit sa terminam Rubik-ul inainte Bucovina. Masina este deja la concurs la Humor iar Adi a numit-o Petrodactilus Rex.
Fix in dimineata concursului am facut un scurt test drive in spatele curtii si pot sa s[un ca suntem extrem de multumiti de rezultat. Suspensia lucreaza minunat, rotile sunt to timpul pe pamant asa cum trebuie. Chiar si motorul de 1.6 trage OK de roti. Misto deci:).In viitorul apropiat o sa schimbam propulsorul :) cu motorul j20a de provenienta Suzuki 2.0 16V 130cp.
Pana o sa vina pozele de la Bucovina, cateva poze facute in fuga la drive testul de ieri:
From 22.05

From 22.05

From 22.05

From 22.05

From 22.05

From 22.05

From 22.05

From 22.05

4 comentarii:

mrJv spunea...

pretty fucking cool!!!!

ionutz spunea...

si merge un pic mai bine decat arata...:)

Anonim spunea...

salut. Am un suzuki jimny din 2004, diesel de 1.6.
Problema mea e ca nu are A/C de nici o culoare dar eu sunt convinsa ca se poate pune. Nu am gasit nici unde pe net nimic. Si apoi v-am gasit pe voi. Ma puteti ajuta in vreun fel??
Va rog mult sunt disperata, iubesc masina asta dar e inchisa la culoare si vara nu pot sa circul cu ea.
trimiteti-mi mail la pharaoh_adi@yahoo.com
Multumesc :)

ionutz spunea...

se poate pune AC cam pe orice masina fara pb trebuie doar instalatia.
ne interesam...