luni, 15 decembrie 2008

Gargaritza germana

Revin cu poze la un proiect care e in curs de desfasurare si care e foarte interesant. Taiem un G.
Pentru ca va fi o masina misto si ne va reprezenta , intr-un fel pe noi deazi ii voi spune gargaritza germana ,, pentru ca asta este.
In wknd am mai lucrat un pic si am dat un contur geamurilor din spate . Am preferat sa avem geamuri acolo in loc de tabla pentru a mari vizibilitatea. Geamurile vor fi din policarbonat. Am sudat si plafonul plonjat care imi place f mult. Daca as avea un G clar i-as taia din plafon:)


in spate vom avea aluminiu si un geam de dimensiuni generoase:) din policarbonat..

in spate am lasat o parte din sasiu mai mare pentru a prinde placa pentru troliu spate..

am refolosit o parte din spatele G-ului pentru a pune totusi stopurile spate si a da un contur benei...

cel mai probabil vom inchide bena cu aluminiu pentru a putea folosi tot spatiul ramas..

pentru ca avema in garaj am pus langa Gargaritza un 37 sa vedem cum ar arata....sweeet


comparatie crescatoare de la stg la dreapta Insa Turbo 33¨, Siverstone Xtreme 35¨, Ziarelli 37¨

continuam maine:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

va rog aveti mila de G

ionutz spunea...

ca lupii la turma....:)