vineri, 12 decembrie 2008

Ce taiem de craciun?

Ei bine, de Craciun taiem un G. Minunat, as zice, mai ales ca am tot vazut de curand la UrsusaFreeTrack o gramada:). De data asta avem mana libera sa ne facem de cap, dar avem totodata un termen foarte strans: adica tre sa fie gata pana de Craciun. Sa ne grabim deci.
Ne trebuie , in primul rand, un G:




Sa fiu sincer jinduiam de ceva vreme dupa un G, mai ales dupa ce au aparut atatea prin campionat aduse din vecini. Si cum am luta de curand plasma cutterul, lucrurile par sa se lege :).
Deci: vrem da dam jos cat mai multa greutate de pe masina iar pe cea ramasa sa o distribuim cat putem de bine. Interes pentru unghiurile de degajare si atac este, desi timpul scurt nu cred ca ne va permite sa taiem si fatza. Vom vedea....
desene si schite...


desene...

plasma cutting..

si tot desene...

more cutting..





in final dupa 2 zile de Destruction Derby...

Cam asta a fost de taiat. Am coborat si acoperisul masinii pentru a mai miscsora din proportiile de autobuz ale G-ului.
Mai ramane de vazut ce facem cu fatza....

7 comentarii:

Anonim spunea...

traiasca anarhia. Sunt convins ca baietii vor baga si un roll-cage pe masura. Abia astept sa ma dau cu-n G care mai usor usor ca samuraiu'.

Anonim spunea...

traiasca anarhia. Sunt convins ca baietii vor baga si un roll-cage pe masura. Abia astept sa ma dau cu-n G care mai usor usor ca samuraiu'.

Anonim spunea...

Sper sa mai ramana ceva din el (G).

ionutz spunea...

o sa mai ramana suficient :)
roll-cage facem e clar, dar mai intai sa reconstruim, sa inchidem spatele si apoi...

Afantana spunea...

ce caltabos de G o sa iasa .. ummm

Anonim spunea...

Andreut iti sta capul numai la papa........

Costin spunea...

Asa rau imi pare ca azi am uitat aparatul foto acasa :(
Am inceput constructia si iese foarte misto!!!
Am refacut plafonul care are o noua forma,mult mai aerodinamica,am facut ramele pentru geamurile triunghiulare din spate si dupa ce am scurtat sasiul am facut si suportul pentru troliul spate.
Am pus un cauciuc de 37 pe langa masina si arata exact cum trebuie,mai ramane sa-l convingem pe Sorin sa cumpere 4 Simex 37 :)
Capota de fibra este gata,o sa primeasca si aripi fata tot de fibra.