joi, 2 februarie 2012

Kaprun standing

Pentru a termina cu suspensia fata am intarit tendoanele inferioare, care sunt curbate pentru a ocoli bara de conexiune , dar pentru garda.
From 02.02.2012

From 02.02.2012

Apoi le-am montat pe masina si am facut cateva teste :
From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

Kaprun cu botul pe labe..
From 02.02.2012

Apoi am montat coiloverele ( Fox cu Eibach) sa vedem cum arata la inaltimea de lucru:
From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012


From 02.02.2012


Am mai lucrat ceva si la partea din spate.
S-au facut intarituri ale sasiului pentru a compensa cat am taiat noi din el:
From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

Am confectionat si rezervorul din inox.
From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

Am facut si o bara spate , simpla , cu prinderile ascunse. Si bara spate si cea din fata, ca de altfel toate modificarile pe care le facem masinii, dorim sa mearga oe aceeasi idee, de lup in blana de oaie. Mai exact ,masina va fi foarte capabila , dar nu va arata neaparat lucrul acesta in aspectul exterior.
From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

( zici ca suntem un site de reclama otc....)))
Au venit si jantele de la intors. ET -ul negativ este enorm, abia daca mai raman 2-3 cm backspace.
From 02.02.2012

From 02.02.2012

From 02.02.2012

De acum ne vom apuca de reconstruit aripi , contraaripi si interiorare, so stay tuned.

Niciun comentariu: