marți, 12 iulie 2011

Patrol VIII - in linie dreapta spre TAT

Proiectul Patrol s-a incheiat. Ma rog , in sensul ca masina a fost creata in primul rand pentru a merge la TAT, unde se afla in concurs la sectiunea extrem.
Dar , dupa cum spunea un amic , munca la o masina se termina doar cand masina este la gunoi sau la fier vechi. Deci cu siguranta ne vom mai intalni cu acest proiect.
In ultimele am calcat un pic pedela de acceleratie, toata lumea de la DOJO facand un efort mare pentru a-l termina, prilej cu care le multumesc si aici, pe blog.
Am avut un pic de furca si cu suspensia, deoarece arcurile trebuiau furnizate de client.In urma unor incurcaturi, ne-am trezit cu o saptamana inainte fara arcuri. Am reusit totusi cu ajutorul reprezentantilor DOJO din state (10x bro) si a partenerilor de la Polyperformance care ne-au ajutat cu promptitudine, reusind sa aducem arcurile Eibach in doar 3 zile.
In final suntem foarte multumiti de rezultat, si dupa cum am auzit si de la corespondentii din teren , asa este si propietarul.
Sa vedem cateva poze:
From 11.07

multumim si lui Sese care, ca de obicei ne-a dat o mana de ajutor cand aveam mai mare nevoie ..
From 11.07

Eibach springs
From 11.07


In alta parte a garajului proiectul FZJ 80 este si el pregatit pentru TAT unde face echipa cu Vitara pe portale pe care am pregatit-o noi acum cativa ani. Dupa o zi de concurs se afla pe locul 3 la sectiunea extrem , dar mai sunt ceva zile. Noi le tinem pumnii.
From 11.07


In final dupa o ultima zi de lucru care a durat cam 30 ore am scos in sfarsit masina afara din curte:
From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

From 11.07

Specificatiile finale:
2.8 TD, intercooler(geometrie variabila in viitorul apropiat), Sway a way 16 inch spate 14 inch fata, arcuri Eibach, 4link spate, 5 link fata, factory locker spate, ARB fata, punti Patrol, raport 4.88, 35-uri Simex si o fata de coyot. sau sacal ceva.. ne mai gandim.
In final o sa pun si un mic filmuletz de duminica de la trial, cu o rasturnare haioasa a coechipierului bulgar al Patrolului, si o urcare lejera a acestuia. Enjoy:

Niciun comentariu: