luni, 9 mai 2011

Yota 70

De curand m-am pricopsit cu o Toyota Lj70. Imi doream de ceva vreme un 70 , ca masina de tura. Stiu, 70-ul este Yota cu ampatamentul cel mai scurt dintre Toyote, dar, cand ai mers mai tot timpul cu Suzuki-uri, orice peste 220cm pare o limuzina.
Este vorba despre un Landcruiser II, 2.4TD, model VX. Masina e de ceva vreme in tara, a fost si pe la cateva concursuri, dupa care a fost la ceva ateliere pentru mici modificari.
Asa arata masina cand am luat-o:
From 08.05

De fapt, pe ziua, lucrurile se vad mai bine:
From 08.05

From 08.05

From 08.05

From 08.05

From 08.05

Dupa cum se vede, masina a fost taiata si inchisa cu 2 locuri, proces in care s-au folsit cantitati incomensurabile de tabla striata, tabla care mie personal nu imi place deloc.
plus ceva rectangulara:
From 08.05

Aripile au fost un pic trimmed:
From 08.05

From 08.05

From 08.05

am dat deja pragurile jos...
From 08.05

In spate, au fost taiate plafonul si ramele usilor, iar reparatiile au fost facute cu maxima atentie:
From 08.05

From 08.05

Dupa cum se vede deci, ceva reparatii sunt de facut.
In prima faza, dam jos rectangularele si Al striat:
From 08.05

From 08.05

From 08.05

Planurile pentru masina sunt urmatoarele. Vom face un rollcage combinat interior exterior care va servi si ca structura pentru reconstruirea masinii. Se vor face panouri si Fe pentru plafon si Al si plexiglas pentru laterale. Vom inlocui pragurile si vom taia cam tot ce este ruginit.
Multa treaba deci so, stay tuned.

Niciun comentariu: