joi, 12 august 2010

FZJ 80 - update

Dupa cum cei mai multi stiu, fzj-ul a ratat concursul de la Deva, pe fondul unor probleme de electrica, care su impiedicat (si inca o fac) functionarea corecta a motorului.
Ieri seara masina a plecat la Arad la Dog Tuning petru a primi o gestiune complet noua a motorului, programabila, Dupa ce i-am facut bagajele , am scos Fzjul un pic in curte pentru a-i dezmorti linkurile si ne-am cocotzat pe tot ce am gasit dar , n-a fost suficient.
Ne vom mai intalni in aproximativ o luna, cand va veni inapoi mai isteatza si cu ceva cai in plus.
Ceva poze:
intre timp i-am facut si usi...

From 12.08

From 12.08

From 12.08


From 12.08

From 12.08

From 12.08

From 12.08

From 12.08

From 12.08


CBRul lui tzuparu a venit sa caute galceava dar va trebui , ca si noi , sa astepte intoarcerea de la Arad pentru a trece la lucruri mai serioase.
From 12.08

so see you in about a month
From 12.08

Niciun comentariu: