duminică, 4 iulie 2010

FZJ 80 - XI - Outside

Ieri am scos masina in curte pentru cateva teste, prilej cu care am facut si cateva poze:
From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

happy owner
From 04.07

From 04.07

From 04.07

apoi am revenit la garaj pentru ca eram curiosi cum arata si cu capota , faruri si restul de panouri..
From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

From 04.07

suntem multumiti de rezultat , insa mai sunt ceva probleme de rezolvat iar TAT-ul e la sfarsitul saptamanii, deci azi continuam...

9 comentarii:

lichter spunea...

Super proiect. Felicitari voua si felicitari proprietarului.

Vad bordul foarte frumos facut, dar nu imi dau seama daca ati pus si bricheta de bord ;)

Fabian spunea...

foarte taree!! felicitari!!
Si o urare: sa-l vedem pe podium!

marian spunea...

felicitari...arata demential!

Costin spunea...

Multumim pentru felicitari :)

Mai trebuie sa o facem sa si mearga bine si suntem multumiti!!

ionutz spunea...

si sunt si doua brichete jos dreapta dar nus montate inca;)

Maniaku spunea...

Super lucrarea!!! Cam cat a costat toata nebunia?? daca nu sunt prea indiscret!? P.S. O sa o vedem la concursuri sau ..... e doar vehicul recreational?

Markus spunea...

GREAT JOB GUYS!!!!!!!

ionutz spunea...

nu am facut calculul dar cred ca ajunge pana la 40000....depinde destul de mult de accesoriile montate. in caul de fata numai camera video pentru spate a sarit de 1000 e.... si da, masina va merge la concursuri.

thanx Markus:)

alex22_xxx spunea...

Cu masina asta v-ati intrecut pe voi insiva! Felicitari!