marți, 3 noiembrie 2009

Peris Track Day - 7 noiembrie

Dupa cum spune si titlul minunatei postari, pe 7 noiembrie organizam la Peris Adventure Park, prima editie (din multe speram noi) a Peris Track Day. Mai exact o zi in care ne putem da, incerca masinile, poate castiga si ceva premii(tot in viitor:)) in general distra facand off-road la 2 pasi de Bucuresti.
Peris Adventure Park e primul de gen din jurul Bucurestiului si printre putinele locuri din tara unde se poate face off-road cum trebuie intr-un cadru organizat. Zona se preteaza foarte bine la trial, dar si la cross iar poate pe viitor poate la autocross.
Vom avea doar 2 clase, open si standard, nu de alta dar la extrem nu prea am avut doritori.
La Standard circuitul este pe pista de buggy amenajata acolo, pe care am facut si un filmuletz cu camera on-board.
enjoy

si inca o tura daca v-a placut( m-am descurcat un pic mai rau la asta)

Trasel de Open l-am gandit astfel incat sa nu fie nevoie trolieri, asa ca unele zone pe care le veti vedea in pozele de mai jos vor trebui scoase :
From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

From peris 01.11.09

Va asteptam deci sambata 7 noiembrie in calitate de participanti (fara taxa) sau vizitatori la o frigaruie si un vin fiert, la Peris.

2 comentarii:

dakar1994 spunea...

fff frumos!!! poze cu buggy????

ionutz spunea...

noi nu avem buggy-uri de care se dau acolo. ne-am dat doar cu acaretele noastre de off-road