Cu concursul de la Cluj batand la usa, din nou mici progrese facute la Jimnycar.
Totusi, suspensia fata este 90% gata. Am construit turnuri pentru arcuri si amortizoare care vor fi legate intre ele cu o bara de rigidizare.
Intre caseta de directie enorma de provenienta Patrol si puntea fata avansata cu aproximativ 30 cm , spatiile sunt destul de stramte :)
bara panhardfront viewacum 2 zile, ca sa mai scriu un episod scurt din "the young....." am montat arcurile fata si amortizoarele , bara de directie , si am scos caprele de sub punte sa vad cum arata suspensia la full-droop.
amortizoarele au 26 cm cursa, iar arcurile , 32 cm. voi folosi aceleasi arcuri allaround si, tinand cont cat am dus puntea de in fata, voi incerca sa echilibrez greautatea in mod egal pe fata/spate.
Intre timp, ca sa urmez o idee pana la capat, am dat bodyliftul jos. Daca am calculat bine, Jimnycarul incaltat cu 32-uri va fi mai jos decat era pe gume de 29, cand am inceput modificarile.
Ca rezultat, va trebu sa decupez din aripa spate inca 5 cm fata de conturul de mai sus.
the other side - short peeksi inca una :) pentru ca e cum trebuie. zic..
Acum cu toti plecati la concurs, ma voi apuca de suspensia spate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu