vineri, 17 iulie 2009

The little racer III

Update
am dat puntea fata jos pentru a suda definitiv prinderile..
From 17.07

From 17.07

dupa cum ziceam am refacut bratele inferioare pentru a ocoli bara de conexiune. nu e cea mai buna solutie ...as fi putut muta bara de conexiune in fata ( ca la modelele mai vechi de toyo) dar asta mi-ar fi lasat foarte putin loc de panhard..
bratele fatza
From 17.07

puntea fata pe Jimnycar - final
From 17.07

bratele superioare sunt strecurate printre suportii de motor. va trebui sa refac evacuarea...
From 17.07

From 17.07

Ne mutam la partea din spate:
Puntea spate am mutat-o inapoi cam 5cm - aici deja cu bratele inferioare prinse -
From 17.07

prinderile de pe sasiu ale bratelor inferioare sunt cam jos, dar am mai sudat un fel de slidere intre timp.
upper links
From 17.07

folosesc la un cap bucsi de cauciuc si la celalat uniball de la Rubicon Express...
puntea spate pe pozitie. mai sunt cateva de taiat pe aici :)
From 17.07

bratele spate
From 17.07

gata si spatele
From 17.07

From 17.07

From 17.07

poze cu flex si travel alta data cand vom incepe sa si taiem sa facem loc gumelor.
deocamdata ne mutam iar la puntea fata unde mai avem de facut bara de directie , panhardul, talerele pentru arcuri, amortizoare, suport radiator si cate altele . si pana la SuzukiFest mai e mai putin de o saptamana. Nu-i nimic continuam..
bara directie
From 17.07

deabia e loc sa strecor pe acolo bara panhard...
From 17.07

full bump
From 17.07

sprea seara am pus si o roata sa vedem cum arata asa cu puntea pe pozitie
From 17.07

ne place. roata iese in fata masinii fara probleme .unghi de atat 90grade. cum trebuie. roata este de 33". eu voi merge pentru inceput pe 32-uri, iar dupa ce voi mai pune ceva reductii pe 35".
inca una ...
From 17.07

azi continuam....

Niciun comentariu: