vineri, 16 ianuarie 2009

G - Update

Revenim totusi la munca si continuam cu proiectul inceput la jumatatea lunii decembrie.
Suntem aproape gata cu partea din spate, ba chiar am coafat un pic si pasajele din fatza.
Apropo de partea din fata: un lucru e clar, este imensa. Sper sincer sa o taiem, dar asta vom vedea.
Pana atunci....

am facut o mica proba cu guma de 37 pusa pe janta si a mai trebuit taiat..un pic

From 16.01

From 16.01

From 16.01

am facut o margine de 5 cm pe care vom monta overfenderele din cauciuc
From 16.01

pentru ca o parte din suportii de caroserie au fost taiatzi odata cu spatele, am facut altii.

From 16.01

From 16.01

proba cu roata de 37 montata - static
From 16.01

From 16.01

maine vom face un test de suspensie la incarcare maxima sa vedem ca nu atinge pe nicaieri si daca nu, cam asta e cu spatele. de taiat that is...

am terminat si cu locul de troliu. pe spate rolele se vor prinde in suruburi impreuna cu troliul

From 16.01

From 16.01


am taiat si restul de panouri din alu pentru spate. aici vom avea pe laterale doua cutii pentru stuff, inchise si in mijloc rezerva. (daca nu taiem si fatza .....)
parca incepe sa se contureze un pic..

cutii
From 16.01

From 16.01

interior
From 16.01

cam asa ceva
From 16.01

From 16.01

From 16.01

toate panourile vor fi vopsite electrostatic negru mat, dar asta doar cand vom ajunge la vopsit and stuff..

maine continuam

Niciun comentariu: