vineri, 8 august 2008

End of stage ONE

Dupa ce am ratat startul de la Cluj am tras tare sa-l terminam pe Gandalf.
Prima parte a proiectului a fost finalizata,Gandalf pleaca 3 saptamani la offroad si revine pentru STAGE II.
Intre timp asteptam sa vina si scaunele,centurile,proiectoarele....noua ne mai vin idei....

Am iesit un pic la teste.....

Si am luat si M-ul la plimbare :)

Fiaratanile la vopsit

Compresorul ARB si butoanele de comanda

Rollbarul instalat Bara fata finalizata
Si Gandalf gata de plecarea la Sibiu


Dojo azi a fost in recuperare,ne-am trezit tarziu am avut telefoanele inchise.....ce sa mai recuperare.
Pe mine ma manaca rau sa plec spre Baisoara(Cluj),si cred ca ma sui in Jimny si o intind:),Ionut vrea o meritata relaxare la mare si Andrei s-a gandit sa stea pe acasa sa mai faca oaresce economii ca marti plea in Portugalia pt o saptamana dupa care in Paris cateva zile....
Asa ca see you next week :)

2 comentarii:

Sunaina spunea...

mmmm, ce vara plina de action aveti. oricum,pauzele de relaxare sunt meritate, pentru ca faceti minuni din monstruletii care vin la voi la "garaj" si pentru ca v-am vazut in concurs si am salivat(ca s-o zic pe romaneste). Succes fiecaruia cu planurile sale!

Costin spunea...

He he ...multumim de aprecieri :)
Ne-am vazut la Cluj si nu am facut cunostiinta?