duminică, 22 iunie 2008

pimp my ride

nu, nu cu ata ne ocupam noi, dar cam asa arata o vitara care a venit de curand la noi la dojo. de altfel masina foarte ingrijita, cu vopsea in 2 culori(perlat am inteles), interior facur in piele(cu bord cu tot) si muuuult crom...






propietarul s-a hotarat sa o aduca la dojo sa creasca un pic pentru ca, mie personal mi se pare cam grasa.:) aveam pregatiti un kit Calmini de 3 inch si, daca nu e suficient un body Calmini de 3 inch. treaba serioasa deci. in episodul de azi suspension lift....
suspensia fata

suspensia Calmini este HD, deci cam dura, asa ca pe spate am montat arcuri DOJO, mai moi un pic...Nu prea am potrivit culoarea......


s-a montat si un amortizor de directie cu kit de montare Calmini. e foarte misto kitul pentru ca intareste prinderile de la bascule, fiind totdata un loc bun pentru a prinde un scut. de care ne vom ocupa in viitor:)


si rezultatul (intermediar):



luni vor veni noile gume si, daca nu-i destule de mare vitara trecem la faza 2. sa vedem....

Un comentariu:

liviu spunea...

superba masina , cam cat mar costa so fac si pe a mea asa??/