sâmbătă, 24 decembrie 2011

Kaprun - xmas teaser

Cu toate a locul lor pe partea din spate, am dat jos puntea pentru a suda prinderile:
From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

From punte kaprun 20.12.2011

Am sudat apoi sasiul si am pus intarituri la arcele spate:
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

Dupa cum era de asteptat, a disparut si restul benei, loc un de la sta acum , rezervorul:
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

a trebuit sa relocam bumpstopper-ele spate:
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

am pus intarituri la suportul troliu fata:
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

dupa care am montat puntea la loc.
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

dupa care am montat ceva roti sa vedem , pentru prima data , viitorul profil al lui Kaprun:
From KAPRUN-23.12.2011

mie personal imi cam place. nu putem sa nu ne gandim ca ar mai fi mers puntea spate mutata si mai in spate un pic (7-10 cm), dar asta ar fi insemnat diparitia caroseriei, poate chiar a usii spate..oricum arata foarte bine, zic:
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

si daca tot am pus rotile , incepem sa facem ceva incrucisari cu puntea fata:
From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

From KAPRUN-23.12.2011

se pare ca lucrulile trebuie un pic redesenate pe aici..
dar asta abia la anul...

vineri, 23 decembrie 2011

luni, 19 decembrie 2011

Kaprun - rear suspension and more cutting

Dupa ce am terminat cu linkurile, am inceput sa impartim spatiul (destul de mic) din partea din spate a Samuraiului. Mai avem de inghesuit 2 trolii si rezervorul, care acum nu mai incape in vechiul sau loc. Mai sunt si coiloverele, butelii si bara stabilizatoare de la Currie. Nu vad prea bine bena Samuraiului..
Am inceput cu troliul spate:
From KAPRUN -14.12.2011

From KAPRUN -14.12.2011

From KAPRUN -14.12.2011

From KAPRUN -14.12.2011

pentru fata montam in interior un Warn 8274.
From KAPRUN -14.12.2011

From KAPRUN -14.12.2011

From KAPRUN -14.12.2011

apoi am montat coiloverele:
From 19.12

From 19.12

From 19.12

pentru a face loc arcurilor si barii stabilizatoare , am ajustat un pic unele parti, din zona.
From 19.12

From 19.12

From 19.12

From 19.12

From 19.12

apoi am strecurat stabilizatoarea pe deasupra linkurilor. me vom folosi de teava de la stabi pentru a ranforsa sasiul si a oferi suport pentru troliu fata.
From 19.12

From 19.12

From 19.12

From 19.12

From 19.12

From 19.12

mai ramane de vazut unde sa bagam rezervorul. desi e din ce in ce mai evident..
From 19.12