joi, 28 aprilie 2011

miercuri, 20 aprilie 2011

Fzj80 updates

Am mai lucrat si la proiectul FZJ80. Masina va fi prezenta la RAT 2011, la sfarsitul lunii mai.
S-a lucrat in mare parte la interior si la detalii.
From 19.04

air intake

From 19.04

frane independente pe spate:
From 19.04

am mutat padelele, am facut un nou suport pentru extradisplay si avem in final si dezaburire parbriz.
From 19.04


un mic test la franele independente:
From 19.04

From 19.04

ceva apa si apoi inapoi in garaj pentru ultimele reglaje...
pe fata am montat un amortizor de directie 4-way gigantic , provenienta ToughDog.
From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

airtank
From 19.04

marți, 19 aprilie 2011

Cherokee cage

Zilele astea lucram la un rollcage interior pentru un Jeep Cherokee. Propietarul a dorit ca rollcage-ul sa aiba un dublu rol: unul de protectie si al doilea de intarire a caroseriei, dat fiind lipsa de sasiu a offroad-erei americane.
Zis si facut. Am inceput prin a demonta complet interiorul. Bordul va fi modificat pentru a face loc tevilor.
S-a renuntat si la mochete, aici fiind un loc unde in general se aduna multa umezeala daca mergi in teren destul de des. Drept dovada, la demontarea mochetelor:
From 19.04

From 19.04

From 19.04

A fost nevoie sa ne ocupam un pic de podele. In final vom aplica si un strat gros de vopsea protectoare pe podele:
From 19.04

From 19.04

back to cages
Structura este in mare parte din teava de 44.5mm/3mm.
From 19.04

la toti stalpii vor fi legaturi din tabla embosata cu rollcage-ul, intarind astfel caroseria.
From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

voi reveni cu poze pe masura ce avansam....

Clutchmaster II

Asa arata un ambreiaj cu placute ceramice pentru Vitara.
El va montat pe Vitara pe portale a lui ZUZ.
From 19.04

From 19.04

Sam cage

Am facut un rollcage la un Samurai. Este vorba de un rollcage combinat exterior interior, care mie mi se pare o optiune buna pentru Samuraie, dat fiin spatiul interior destul de mic.
Acest rollcage NU este conform cu regulamentul CNOR, dar asta nu inseamna ca nu isi va face datoria.
Am facut un rollbar interior cu contre, teava 44.5 mm cu 3mmm grosimea peretelui, care este legat de cel exterior.
From 19.04

am facut si o bara noua pe spate:
From 19.04

Petru cel exterior am folosit teava de 38mm/3mm.
From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04


From 19.04

Quad powered Vitara

Lucram de multa vreme deja la o Vitara cu carburatoare de motocicleta. Ideea nu e noua , si nici nu e a noastra.
E vorba in cazul de fata de 4 carburatoare sincronizate, provenite de pe un Suzuki GSXR 1100, pe care le montam pe o Vitara 1.6 8V. (mai exact Vitara lui MrJV).
Am fabricat o galerie de admisie noua, colector de aer, si inca cateva modificari. In teorie, aceasta modificare ar trebui sa aduca cel mai mare surplus de putere (exceptand supraalimentarea), dintre aftermarket-urile existente pe piata.
From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

From 19.04

Momentan masina este la United Motors pentru reglaj si rejetare la carburi, dar va voi tine la evolutia acestui proiect.Si mai ales cu surplusul de putere obtinut.

Jimny stabilizer

Am montat zilele astea un amortizor de directie facut parca pentru Suzuki. Este un amortizor de directie provenit de la Mercedes Cobra , care noua ne-a placut pentru ca este foarte mic si eficient. Si mai ales mic.
In pozele de mai jos e montat pe un Suzuki Jimny.
From 19.04

From 19.04

From 19.04

luni, 18 aprilie 2011

duminică, 17 aprilie 2011

luni, 11 aprilie 2011

Lexus CT200... art.

Nu-i offroad dar e auto...
Cateva imagini cu care am colorat lansarea noului CT200.
Enjoy.




miercuri, 6 aprilie 2011

luni, 4 aprilie 2011